خسته شده بودی از زندگی

گفتی دیگه هیچی حال نمی ده

می خواستی بذاری بری

گفتی اگه پول داشتم می رفتم و

دیگه هم بر نمی گشتم!

 

یه لحظه همه چی بدجوری خورد تو حالم

تو می رفتی

اما من این وسط چی می شدم؟!!!!!!

 

بعضی کتابارو هر بار هم که بخونی برات جالب و جذابن

مثل صد سال تنهایی مارکز

که یکی از کتابای مورد علاقه ی منه.

بعضی فیلم ها هم همین طور

مثل crash و 8 mile

الان هم دربه در دنبال feel the noise هستم.

 

موفقیت

بزرگترین هدف زندگیم رفتن به دانشگاه بود

حالا دانشجوی ترم یک IT هستم.

محیط دانشگاه و دوستای جدیدی که پیدا کردم

روحیه و اعتماد به نفسم و خیلی بالا برده.

خوشحالم از این که احساس موفق بودن می کنم و

این نهایت زندگیمه.

 

ابهام

چیزی نشده که عزیزم

قرار بود بعد از مدت ها همدیگرو ببینیم

نشد!

تو گوشی و محکم کوبیدی

من هم دلم گرفت و گریه کردم

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده

همه چی درسته

همه چی سره جاشه

فقط نمی دونم چرا دیگه گوشیتو جواب نمی دی!

 

با آهنگ های هیچکس زندگی کردن و

مغزت و تحت تاثیر حرفای اون قرار دادن

آدم و چه جوری می کنه؟!

من الان همون جور آدمم.