My Love Was You

آرزوم

تو بودی

آبروم

تو بودی

بی دووم

تو بودی

بی صفت

 

یه تصمیم

ما آدما هر روز صبح که از خوب پا می شیم یه انتخاب داریم.

اون هم انتخاب بین داشتن احساسات خوب یا بده.

من می خوام از این به بعد هر روزمو با احساسات خوب شروع کنم

و نهایت لذت رو از همه چی ببرم.

از زندگی کردنم، از سالم بودنم، از خوشبخت بودنم

(از لحاظ این که هیچ وقت چیزی تو زندگیم کم نداشتم)

و مخصوصا بیشترین لذت رو ببرم از تنهاییم!

 

حس بهاری

خراب این روزهای بهاریم

مخصوصا وقتی صبح ها

گنجشکای ذوق زده ی پشت پنجره

نمی ذارن یک ساعت بیشتر بخوابی

و من با همون خواب آلودگی

پر از حس های خوب می شم.

 

Free

غم های دلم را دور ریخته ام

دل بستگی هایم را هم

و مانده ام

با یک قلب تهی

احساس پوچی ست.

 

حالم به وسعت ابدیت خوش است

رویاهایم را مرور می کنم

چه احساس خوبی دارم

انگار به همه ی آن ها رسیده ام

به خاطر همه ی چیزهای خوبی که دارم

خدا رو شکر می کنم.