تولد

بیست سال پیش تو یه همچین روزی

فرصت زندگی کردن به من داده شد

و من به این دنیا پا گذاشتم...

چقدر برنامه ها واسه این روزم داشتم

چقدر واسه خودم خوشحال بودم

نمی دونستم که یکدفعه

یه اتفاقی که اصلا نمی تونم درکش کنم

می افته و من و از زندگی کردن بیذار می کنه!

روزهام تاریکن

به اومدن هیچ فردایی امید ندارم

لحظه ها رو گم کردم

دیگه زمان برام معنایی نداره

اگه این یه امتحان بودم

من توش شکست خوردم

آره خدا

من طاقتشو نداشتم

هر چی می خواد بشه بشه

دیگه برام مهم نیست.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 09:31 http://lack.blogsky.com

سلام شهلا جون
تولدت مبارک
فضولیم گل کرده!! این اتفاق که افتاد چی بود؟
به من چه. به به خیلی ممنونم.
به قول شهرزاد بوس بوس
بازم تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد